השאירו פרטים בטופס ותוך זמן קצר יחזור אליכם חשמלאי מוסמך!

מוצרים שכדאי לבדוק:

ביקור חשמלאי > 250₪

התקנת גוף תאורה > 100₪-150₪

התקנת נק' חשמל > 350₪-450₪

התקנת מאוורר תק' >300₪-400₪

החלפת לוח ח"פ > 1000₪-1500₪

טיפים לחסכון בחשמל

לא פעם אנחנו מקבלים חשבון חשמל, פותחים אותו ונדהמים לראות את הסכום שרשום בו, כל פעם עולה אותה מחשבה לראש, איך הגענו לסכום הזה ?

אז במקום לחשוב מה עשינו, בואו נחשוב מה צריך לעשות, בעזרת כמה פעולות ממש קטנות במהלך חיי היומיום שלנו ניתן לחסוך לא מעט בחשבון החשמל החודשי.

ריכזתי עבורכם מספר טיפים שימושיים שתאמינו לי וזה מניסיון אישי, אם תבצעו מספר דברים קטנים במהלך החודש זה יתבטא לכם בתשלום בפועל.

טיפים לחסכון
חשבון חשמל מנופח!

אז איך נוכל לחסוך בתשלום החודשי?

נורות חסכוניות

טוב אני יודע שבטח שיגעו אתכם בכל מקום להחליף את נורות הליבון הישנות לנורות חסכוניות, תקשיבו, זה באמת חוסך חשמל, יותר מכך, נורות חסכוניות לא נשרפות מהר כך שבעצם אתם חוסכים פעמיים, גם ברכישת הנורות עצמן וגם בתשלום החודשי לחברת חשמל.

שעון שבת / טיימר לדוד

כמה פעמים הדלקתם את הדוד לחצי שעה, ישבתם לראות איזה סרט טוב ואחרי 3 שעות נזכרתם שהדוד עדיין דולק, זה קורה לכולנו לא פעם ולא פעמיים במהלך החודש. איזה כייף להתקלח במים ממש רותחים, מים שלא נגמרים אחרי 10 דקות של מקלחת נכון ?

עם הכייף הזה בא גם התשלום הגבוה לחברת החשמל. שעון שבת או טיימר לדוד ימנעו את המצבים האלה, תפקידם של רכיבים אלה הם לכבות את הדוד בתום הזמן שקבעתם לו מראש, במידה וקבעתם בטיימר שהדוד יכבה אחרי חצי שעה, תוכלו לראות סרט בכייף ולקום להתקלח גם אחרי 3 שעות, הדוד עצמו יכבה לאחר חצי שעה.

הפעלת מזגן בטמפרטורה נכונה

כשנכנסים חזרה לבית אחרי יום עבודה הדבר הראשון שעושים זה להדליק את המזגן, הכל טוב ויפה אבל אחרי חצי שעה שהבית מתקרר מומלץ מאד להעלות את הטמפרטורה, ברגע שהטמפרטורה נשארת נמוכה המדחס של המזגן עובד יותר, משמעות הדבר היא צריכת חשמל מוגברת וזה מיותר, אחרי חצי שעה העלו את הטמפרטורות של המזגן ותאמינו לי, הבית ימשיך להיות קריר ונעים.

התקנת מאוורר תקרה

בימים שאינם חמים יחסית ניתן לוותר על המזגן בבית, בשעות הלילה קריר יותר ומאוורר תקרה יכול לספק לנו אוויר קריר במהלך הלילה לאפשר לנו שינה נעימה ויותר בריאה, כולנו יודעים שלישון עם מזגן זה דבר שאינו מומלץ במיוחד. מאוורר תקרה צורך חשמל בצורה נמוכה יחסית למזגן וכך בעצם אנו חוסכים בחשבון החשמל החודשי.

כיבוי המחשב האישי בסוף היום

טוב את הדבר הבא לא כולם יודעים, המחשב האישי צורך יותר חשמל ממה שאתם חושבים, אני יודע שאחד הדברים המבאס זה לכבות את המחשב בלילה לפני השינה ויותר מזה, לחכות עד שהוא עולה אחרי שאנחנו לוחצים על כפתור ההדלקה בבוקר, כבו את המחשב בסוף כל יום, גם תחסכו בחשבון החשמל וגם תשמרו על המחשב שלכם ותמנעו בלאי של חומריו.

לסיכומו של עניין:

די להתעצבן על חשבון החשמל המנופח שמגיע אלינו כל חודשיים לתיבת הדואר, בצעו מספר פעולות וכבר בחשבון הבא תרגישו את השינוי.

במידה ויש לכם טיפים נוספים לחיסכון בחשמל אתם מוזמנים לרשום אותם בתחתית העמוד, גם אני וגם הגולשים נשמח לשמוע טיפים גם מכם וכך נוכל כולנו לשלם פחות בכל חודש.