השאירו פרטים בטופס ותוך זמן קצר יחזור אליכם חשמלאי מוסמך!

מוצרים שכדאי לבדוק:

ביקור חשמלאי > 250₪

התקנת גוף תאורה > 100₪-150₪

התקנת נק' חשמל > 350₪-450₪

התקנת מאוורר תק' >300₪-400₪

החלפת לוח ח"פ > 1000₪-1500₪

התקנת שקע טלפון של בזק

בעבר כשהיינו זקוקים לנקודות טלפון בבית, השיחה הראשונה שהיינו מבצעים היא לחברת בזק, כל הקשור בנקודות ושקעי טלפון היה בתחום אחריותם.

כיום על מנת לבצע שקעי טלפון נוספים נזדקק לשירותו של חשמלאי וזאת בהמלצת חברת בזק בעצמה, טכנאי בזק מחברים נקודות קיימות אך לא סוללים שקעי טלפון חדשים בדירה.

ישנם חשמלאים המבצעים עבודות תקשורת שביניהן כמובן התקנת שקע טלפון ומנגד ישנם חשמלאים שמעדיפים להימנע מעבודות תקשורת.

איך מתקינים שקע בזק בבית?

ישנן כמה שיטות חיבור לשקע חדש של בזק בבית וכל מקרה לגופו, המקרה הרגיל הוא מקרה בו קיימת נקודת בזק בבית ויש צורך בנקודה נוספת.

במצב הזה יצטרך החשמלאי להתחבר לנקודה הקיימת עם כבל טלפון ומאותה הנקודה יסלול החשמלאי קו נוסף עד למקום בו יש צורך בשקע בזק נוסף.

את סלילת הקו ניתן לבצע בכמה דרכים כמו למשל השחלה של הכבל בהכנה שקיימת מראש, מתיחת כבל וחיזוק לקיר באמצעות קליפסים או התקנת תעלות להנחת הכבל בפנים.

כמובן שבמידה וקיימת הכנה בתוך הקיר אז החשמלאי ישתמש בה לחיבור קו נוסף אך במידה ואין הכנה צריך לקחת בחשבון שהעבודה תתבצע באופן חיצוני ובולט בקיר.

כמה עולה להתקין נקודת טלפון של בזק בבית?

כמו בכל תחום גם אצל חשמלאים מחיר בעבור התקנת נקודת טלפון תהיה שונה ממקרה למקרה, תעריף ההתקנה נקבע בדרך כלל משיקולים כמו: אורך כבל, התקנת תעלה להגנה על הכבל ועוד…

מחיר התקנת שקע טלפון יכול לנוע בין 250 ש"ח ומעלה, אם נקודת הטלפון היא בבית או בדירה סטנדרטית סביר להניח שהמחיר ישאר בגדר ה- 250 ש"ח אולי קצת יותר.

צרו קשר כבר עכשיו להתקנת נקודות תקשורת בבית או בעסק!