השאירו פרטים בטופס ותוך זמן קצר יחזור אליכם חשמלאי מוסמך!

מוצרים שכדאי לבדוק:

ביקור חשמלאי > 250₪

התקנת גוף תאורה > 100₪-150₪

התקנת נק' חשמל > 350₪-450₪

התקנת מאוורר תק' >300₪-400₪

החלפת לוח ח"פ > 1000₪-1500₪

הגדלת חיבור לתלת פאזי

מכשירי החשמל בבית מתרבים ואיתם גם צריכת החשמל עולה ולפעמים נוצר מצב שבהם נפעיל מספר מכשירים במקביל ולאחר כמה דקות המפסק הראשי בלוח יקפוץ.

המחשבה הראשונה שעולה לנו בראש היא שמדובר בתקלה אבל במידה ואתם מפעילים מספר מכשירים במקביל והפקק הראשי קופץ זה דווקא תקין לחלוטין.

תפקידו של לוח החשמל הוא להגן על מעגלי החשמל בבית ובמקרה של התחממות הקו הראשי בגלל עומס יתר הוא פשוט ימלא את תפקידו ויקפיץ את הפקק.

ישנם שני פתרונות עיקריים למצב:

פתרון ראשון: במידה והפקק הראשי שלנו בלוח הוא 25 אמפר נוכל להזמין את חברת החשמל ולבצע הגדלת חיבור לדרגה הבאה שהיא- 40 אמפר.

פתרון שני: במידה וכבר מסופק לנו גודל חיבור של 40 אמפר חד-פאזי מה שנצטרך לעשות הוא ליצור קשר עם חברת חשמל ולבצע הזמנה לגודל חיבור תלת פאזי של 40×3 אמפר.

מבחינת חברת החשמל, הגדלת חיבור לתלת-פאזי כרוכה בתשלום עבור ההגדלה ובנוסף גובה חברת חשמל תשלום נוסף עבור ביקורת חברת חשמל שבאה בעצם לבדוק את תקינות המתקן טרם ההגדלה.

השלב החשוב ביותר הוא שלב ההכנה לביקורת חברת חשמל, את ההכנות לביקורת יבצע חשמלאי מוסמך בעל רישיון בתוקף, חשמלאי המוכר מטעם חברת החשמל ומורשה לבצע ביקורות.

איך נערכים לביקורת חברת חשמל?

ההכנות לביקורת כרוכות בבדיקה מקיפה של הבית מבחינת תשתית החשמל, יש צורך לבדוק את כל תשתיות החשמל בבית, יש צורך לבדוק את כל אביזרי החשמל בבית, טיב הארקה וכל דבר אחר הקשור לתשתיות החשמל.

בנוסף, לצורך הגדלת חיבור לתלת-פאזי יש צורך להחליף את לוח החשמל ללוח תלת-פאזי, אביזרים תלת-פאזיים שונים מאביזרי החשמל הקיימים בלוח חד פאזי ולכן יש צורך לבצע התאמה לגודל החיבור החדש.

חייב לציין כי במידה וקיימים ליקויים ברשת החשמל בבית, יש צורך לטפל בכל ליקוי וליקוי טרם הזמנת ביקורת חברת חשמל, במידה ותוזמן ביקורת והבודקים יזהו ליקויים, תיכשל הביקורת והמשמעות של הכישלון הוא אי אספקת גודל החיבור החדש ותשלום בעבור ביקורת חוזרת.

כמה עולה להגדיל את חיבור החשמל בבית?

חשוב לציין שהתשלום בעבור הגדלת חיבור לתלת-פאזי מתחלק לשניים, ישנו התשלום לחברת החשמל ומנגד ישנו תשלום לחשמלאי המוסמך שעורך את כל הבדיקות והעבודות המקדימות.

לחברת חשמל ישנם תשלומים קבועים המשתנים מעל לעת ולכן רצוי לברר איתם בשיחת טלפון קצרה מה המחיר סמוך לזמן בו אתם מעוניינים להגדיל את החיבור בביתכם.

התשלום לחשמלאי משתנה אף הוא, מה שגורם לשינוי המחיר יכול להיות גודל הלוח אותו צריך להתקין, מספר הליקויים הקיימים בביתכם ועוד…

מומלץ לקבוע עם חשמלאי מוסמך ביקור ולקבל הצעת מחיר מסודרת לאחר בדיקה בסיסית של תשתית החשמל בביתכם.