למה צריך ביקורת חברת חשמל?

יש כמה סיבות שבגללן נצטרך להזמין את חברת החשמל לביקורת:

  • חיבור מבנה חדש
  • חיבור לאחר ניתוק ממושך
  • שינוי או הגדלת חיבור חשמל

בכל אחד מהמקרים שבו נזמין את חברת החשמל לביקורת נצטרך לעבור תהליך מסודר שכולל כמה שלבים עיקריים:

ביקורת חברת חשמל
בדיקת לוח חשמל לפני ביקורת חברת חשמל

השלבים בהזמנת ביקורת חברת חשמל

הזמנת חשמלאי מוסמך לבדיקה ראשונית

השלב הראשון בתהליך הוא הזמנה של חשמלאי מוסמך לצורך בדיקת המבנה כולו ותיקון ליקויים במידה ונמצאים בבדיקה.

כשחברת החשמל מגיעה לביקורת ולא משנה מאיזו סיבה, תתבצע במקום בדיקה מקיפה וכל מערכת החשמל צריכה להיות תקינה לחלוטין!

תשלום בעבור השינוי והביקורת לחברת החשמל

לאחר שהחשמלאי המוסמך בדק את כל תשתית החשמל במבנה צריך הלקוח שהוא בעל המקום להתקשר לחברת החשמל ולבצע את התשלום.

התשלום יהיה בעבור שינוי גודל החיבור ובנוסף גם על הזמנת ביקורת חברת חשמל על ידי הנציגים שמגיעים לבצע את הביקורת במבנה.

הזמנת ביקורת על ידי החשמלאי המוסמך

לאחר שלב התשלום יזמין החשמלאי ביקורת חברת חשמל באמצעות טופס שיהיו רשומים בו מספר פרטים חשובים.

הפרטים שיהיו בטופס הזמנת ביקורת הם בדרך כלל מספר ההזמנה, פרטי הלקוח וסוג החיבור הנדרש, פרטי החשמלאי המוסמך וכמובן חתימת החשמלאי שמאשר שהכל תקין.

מה עושים במקרה שהביקורת נכשלת?

אם תשימו לב לשלב הראשון בתהליך הזמנת חברת חשמל לביקורת זהו שלב של בדיקה מקדימה על ידי חשמלאי מוסמך.

מטרת הבדיקה הראשונית היא לוודא שבמקום לא קיימים ליקויי חשמל ובמידה ונמצאים כאלה יש לתקן אותם במיידי.

במידה ובמהלך הבדיקה על ידי חברת החשמל ימצאו ליקויים לא תוכל הביקורת לעבור והיא פשוט תיכשל על ידי הנציגים.

במקרה כזה יקבל החשמלאי טופס עם פירוט הליקויים במבנה והוא יצטרך לבצע תיקונים ולאחר מכן להזמין ביקורת חוזרת – חשוב שתדעו שביקורת חוזרת גוררת גם תשלום חוזר!

סגירת תפריט