בעלי מקצוע במרכז

ביקור חשמלאי > 250₪

התקנת גוף תאורה > 100₪-150₪

התקנת נק' חשמל > 350₪-450₪

התקנת מאוורר תק' >300₪-400₪

החלפת לוח ח"פ > 1000₪-1500₪

השאירו פרטים בטופס ותוך זמן קצר יחזור אליכם חשמלאי מוסמך!

בעלי מקצוע מומלצים כאן באתר!

כחשמלאי שמבצע עבודות שנים רבות יצא לי להכיר לא מעט בעלי מקצוע בתחומים שונים במסגרת עבודות חשמל שונות שביצעתי.

לא פעם נכנסתי לבתי לקוחותיי ונתקלתי בשאלות לגביי אנשי מקצוע שונים, האם אני מכיר או האם אני יכול להמליץ על אחד מתאים.

אז כמו בכל ענף אפשרי תמיד קיימים בעלי מקצוע במרכז איכותיים ויסודיים ומנגד ישנם כאלה שלא, אז עם הניסיון וההכרות שלי עם אנשי המקצוע השונים החלטתי לפרסם אצלי באתר את האיכותיים ביותר.

מהיום ניתן למצוא כאן באתר בעלי מקצוע בתחומים שונים, את כולם אני מכיר ויכול להמליץ עליהם כאיכותיים, יסודיים ומעניקי שירות איכותי ואדיב ביותר !

אנשי מקצוע מומלצים במרכז

עמדו עם סמן העכבר על לשונית "בעלי מקצוע במרכז " בתפריט העליון, ברגע שעמדתם בלשונית זו עם העכבר יפתח לכם תפריט נופל מטה ובו יהיו רשומים כל אנשי המקצוע המומלצים הקיימים באתר.

שימו לב שרשימת בעלי המקצוע מתעדכנת על ידי בהדרגה ועם הזמן הרשימה תתרחב וניתן יהיה למצוא את כולם תחת קורת גג אחת כאן באתר.

טיפים למציאת בעלי מקצוע

עד שרשימת אנשי המקצוע תתמלא אצלי באתר, ארשום לכם כמה טיפים מועילים שיעזרו לכם למצוא את בעלי המקצוע המתאימים ביותר בשבילכם.

  • וודאו שאותו בעל מקצוע שהתקשרתם אליו מטפל בסוג התקלה או מבצע את אותה עבודה לה אתם זקוקים, תארו את התקלה או העבודה בקצרה לוודא שאכן אותו אחד יכול לבצע אותה.
  • בררו שאיש המקצוע שאיתו אתם מדברים עובד באזור מגוריכם, מניסיון אישי שלי, לפעמים מתקשרים אליי לקוחות ורק בסוף השיחה מתברר שהם גרים באילת ואני בכלל מהמרכז.
  • בררו מראש את העלות עבור העבודה או התיקון שאתם זקוקים לו, בעלי מקצוע במרכז יעריכו על פי ההסבר שלכם מהי העלות וכך תמנעו ממצב לא נעים בסיום העבודה.
  • אל תתביישו- בזמן השיחה הראשונית בררו שבעל המקצוע איתו אתם מדברים מחזיק ברישיון או הסמכה כלשהי לבצע את העבודה לה אתם זקוקים, עבודה לא מקצועית תסכן אתכם וחבל!